Do-in otthonra
Szöveg

Do-in otthonra - A derék kezelése

9 Rész None

​Naponta szenteljünk időt és figyelmet magunkra. Legyen ez természetes, mint a fogmosás. Törődjünk most egy hónapon keresztül minden nap a derekunkkal. Ha nincs vele problémánk, akkor a lazaság megőrzését, a tartásunk rugalmasságát és szépségét érhetjük el a gyakorlással. Ha szokott fájni a derekunk, meg fogjuk érezni a rendszeres mozgatás jótékony hatását. A medence mozgékonysága nemcsak a fájdalom elkerüléséért fontos, hanem a Víz elem szabad áramlásához is szükséges. Ez az energiaminőség a vitalitás, az akaraterő, az élethez szükséges bátorság forrása.

Mielőtt felkelünk, nyújtóztassuk meg a derekunkat az ágyban. Húzzuk föl a lábakat a mellkashoz, és maradjunk így négy-öt lélegzetvételnyi ideig. A kilégzéskor próbáljuk a térdeket kicsit még közelebb húzni a törzshöz.

Az éjszakai mozdulatlanság után jól esik a derék izmainak megnyújtása. Ha a fejet nehéz tartani, próbáljuk úgy, hogy nem emeljük föl hozzá.

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Nyújtás reggel

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Gördülés a derékon

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Térdelés

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Domborítás-homorítás

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Az ágyéki csigolyák

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Pihenés

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Ütögetés

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Medencebillentés

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Dörzsölés

Pen
>