Do-in otthonra
Szöveg

Do-in otthonra - A has kezelése

7 Rész None

​Naponta szenteljünk időt és figyelmet magunkra. Legyen ez természetes, mint a fogmosás. Törődjünk most egy hónapon keresztül naponta a hasunkkal. Sokféle oka lehet az itt megjelenő diszkomfort-érzésnek. Az emésztés különböző fázisaiban jelentkezhet valamilyen zavar, nehézség az elfogyasztott ételek fajtája vagy minősége miatt. De nagyon gyakori az érzelmi eredetű hasfájás, amikor a stressz okoz feszültséget a hasi szervekben. Mindkét esetben adhatunk támogatást a harmónia helyreállításához, illetve a problémák megelőzéséhez az önmasszázs végzésével.

Helyezkedjünk el kényelmesen, egyenes háttal egy széken, vagy a földön. Figyelmünket irányítsuk a hasunkra.

Képzeljük el, hogy a köldökön keresztül lélegzünk be, és az orrunkon ki. Figyeljük, ahogyan a hasunk kissé megfeszül, kidomborodik belégzéskor, és ahogyan ellazul, visszahúzódik kilégzésre. Kövessük a légzés természetes ritmusát.

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Kapcsolat

Megvásárolható gyakorlatsorozat

A hasizmok aktiválása

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Simítás

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Ütögetés

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Nyomások körbe

Megvásárolható gyakorlatsorozat

A Tan den pont

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Hanyattfekvés

Pen
>