Do-in otthonra
Szöveg

Do-in otthonra - A hát kezelése

7 Rész None

​Naponta szenteljünk időt és figyelmet magunkra. Legyen ez természetes, mint a fogmosás. Törődjünk most egy hónapon keresztül minden nap a hátunkkal. Ha nincs vele problémánk, akkor a szép tartást, a rugalmasság megőrzését, a hátfájás megelőzését érhetjük el a gyakorlással. Ha szokott fájni a hátunk, meg fogjuk érezni a rendszeres mozgatás, a nyújtások jótékony hatását. A hátizmok feszültsége oldódik, a csigolyák mozgékonyabbá válnak. Néhány hét után a fájdalmak csökkennek.

Fűzzük össze a két kezünket, jó magasra nyújtózkodjunk meg, majd domborítsuk a hátunkat. Tartsuk a karokat és a fejet vízszintesen, a tenyeret toljuk erősen előre, távolítva a lapockákat egymástól.

Maradjunk ebben a nyújtásban hosszan, négy-öt lélegzetvételnyi ideig. Minden kilégzéskor toljuk egy picit még előbbre a kart, segítsük a hátizmok lazulását a lapockák közötti gerincszakasz mentén. Leggyakrabban itt jelentkezik fájdalom a háton, ami a kitartott nyújtózással enyhíthető.

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Domborítás

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Homorítás

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Gerinccsavarás

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Nyújtózás

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Gömbölyödés

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Gördülés a háton

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Masszírozás labdával

Pen
>