Do-in otthonra
Szöveg

Do-in otthonra - A tüdő támogatása

6 Rész None

​Naponta szenteljünk időt és figyelmet magunkra. Legyen ez természetes, mint a fogmosás. Támogassuk a tüdőnket egy hónapon keresztül minden nap. Ha a tüdőnk jól érzi magát, akkor nem fázunk meg gyakran, az erőnlétünk, munkabírásunk is javul. A lélegzés fontos energiaforrásunk. Nemcsak a testünket táplálja, életerővel tölti fel a lelkünket is. A szomorú, reményvesztett élethelyzetekben belső erőforrást jelent, ha támaszkodhatunk a tüdő pozitív energiájára.

Foglalkozzunk először a bal oldali tüdőnkkel. Tegyük rá a jobb kezünket, és úgy lélegezzünk néhányszor, hogy a kezünkkel is figyeljük a tágulást és visszahúzódást. Majd lazán behajlított ujjakkal, lendületesen ütögessük meg a mellkas bal oldalát.

Járjuk be az egész területet, figyeljünk külön a szegycsontra, a bordákra, a kulcscsontra. Majd pihenjünk, és éljük át a jóleső melegséget, élénkséget, ami átjárja az egész mellkast

Megvásárolható gyakorlatsorozat

A mellkas

Megvásárolható gyakorlatsorozat

A tüdő meridián

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Pontnyomás

Megvásárolható gyakorlatsorozat

A meridián végpontja

Megvásárolható gyakorlatsorozat

Az orr

Megvásárolható gyakorlatsorozat

A tüdő gyakorlata

Pen
>