Önmasszázs – a vállak kezelése

Naponta szenteljünk időt és figyelmet magunkra. Legyen ez természetes, mint a fogmosás. Törődjünk most egy hónapon keresztül minden nap a vállunkkal. A csuklyás izom szinte mindenkinek állandó feszültségben van, itt hordozzuk a terheinket. Lazítása nemcsak a váll számára jelent megkönnyebbülést, hanem lelkiállapotunkat is pozitívan befolyásolja. Ha problémánk van a vállízülettel, meg fogjuk érezni a rendszeres mozgatás, a nyújtások jótékony hatását. Az ízület feszültsége oldódik, fájdalma, akadályozottsága csökken.

ÜTÖGETÉS

Laza csuklóval ütögessük meg a váll vízszintes részét, a csuklyás izmot. Ez a terület nagyon hajlamos a feszültség elraktározására, nehezen lazul el.

Lendületes csuklómozgásokkal erős impulzusokat adjunk, hogy oldódjon a keménység. Járjuk be ezt az egész területet, kicsit hátrébb a lapocka felső szélét is érintsük. Figyeljük meg közben, hol esik a legjobban, és ott időzzünk többet. Mindent ellazítva pihenjünk meg, majd következzen a másik oldal.

A teljes, 7 részből álló gyakorlatsorozat az online tanfolyamok között érhető el.

 Meg akarod ismerni a shiatsut? 

>