Stresszoldás shiatsuval

A shiatsu a hétköznapi bosszúságok, feszültségek lelki terheit a test felől közelítve tudja csökkenteni. Az idegrendszer megnyugtatása érdekében az életenergia szabad áramlását állítjuk helyre. Leginkább a mellkasban, a fejben érezzük a feszültséget, itt vannak a blokkolt területek, ezért ezek felszabadítására törekszünk. A cél érdekében a szívburok meridián pontjait is kezeljük, ennek hatására az idegesség, az ingerlékenység csökken.

A kezelés menete

  1. hát ütögetés
  2. mellkas ütögetés
  3. vállemelés-leejtés
  4. kézkezelés
  5. a szívburok meridián kezelése
  6. vállringatás
  7. mellkas nyomás
  8. szemtakarás

A kezelést ülve kezdjük

Ültessük le a partnerünket a matracra vagy egy székre, ha az egyszerűbbnek tűnik. Térdeljünk, vagy álljunk oldalról mellé.

Egyik kezünket tegyük a szegycsontra, másikkal ütögessük meg a hát felső részét. Lazán összezárt ujjakkal, lendületes csuklómozgással járjuk be a lapockák környékét és a vállakat.

A teljes, 12 részből álló sorozat az online tanfolyamok között érhető el.

 Meg akarod ismerni a shiatsut? 

>