Önmasszázs – a tüdő támogatása

Naponta szenteljünk időt és figyelmet magunkra. Legyen ez természetes, mint a fogmosás. Támogassuk a tüdőnket egy hónapon keresztül minden nap. Ha a tüdőnk jól érzi magát, akkor nem fázunk meg gyakran, az erőnlétünk, munkabírásunk is javul. A lélegzés fontos energiaforrásunk. Nemcsak a testünket táplálja, életerővel tölti fel a lelkünket is. A szomorú, reményvesztett élethelyzetekben belső erőforrást jelent, ha támaszkodhatunk a tüdő pozitív energiájára.

A MELLKAS

Foglalkozzunk először a bal oldali tüdőnkkel. Tegyük rá a jobb kezünket, és úgy lélegezzünk néhányszor, hogy a kezünkkel is figyeljük a tágulást és visszahúzódást. Majd lazán behajlított ujjakkal, lendületesen ütögessük meg a mellkas bal oldalát.

Járjuk be az egész területet, figyeljünk külön a szegycsontra, a bordákra, a kulcscsontra. Majd pihenjünk, és éljük át a jóleső melegséget, élénkséget, ami átjárja az egész mellkast.

A teljes, 6 részből álló gyakorlatsorozat az online tanfolyamok között érhető el.

 Meg akarod ismerni a shiatsut? 

>